zaterdag 12 maart 2016

Toneelvoorstelling Droomkoorts in het Arenatheater van Kortrijk.

We mochten geen foto's nemen van de voorstelling...
Dus geven we er maar zelf een beeld van
hoe we ons ook buiten de voorstelling amuseerden.

Trapje op- en aflopen.



Nog meer trappen...

Ongeduldig wachten tot we naar binnen mogen...


Binnen in de theaterzaal.

Eerste blik op de scene.

In de salon pauzeren.




Dan de trap weer af.
Maar niet zomaar !
3 2 1 op je bips naar beneden glijden 
Start !








 Bijna bijna !

Reflectiegesprek in de kring :
"Wat zag je op toneel ?"

Tejo : ik was bang van de donder.
Fell : storm gezien en veel water.
Ayman: het bed was een boot geworden.
Raquel : zwemmen in het water.
Bracey : er was een stuur van de piloot.
Stern : bus he ?
Adam A : auto !
Hannes : ik vond het niet leuk dat het donker was.
Rana : was een beetje ziek he ?
Salma : de muziek was een beetje bang he ?
Augustijn : ik vond alles leuk, ik was niet bang.
Adam : ik ook toneel leuk. Bloemetjes gezien. 
Kleine Selma niet leuk toneel ?
Elle-June : ik wilde ook op de kussentjes zitten, niet op de bankjes.
Amalia : ik ook alles leuk !
....

Het toneelstuk naspelen.
De spelers en het publiek.





 Bedjes maken.













Bange muziek...

Blije muziek.

Verdrietige muziek.

Bange muziek uit zich in weglopen, verstoppen, gillen...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten