vrijdag 25 september 2015

De hond van Bracey kan zingen.
We leerden het liedje :

Hoofd schouder knie en teen
knie en teen
Hoofd schouders knie en teen
knie en teen
Ogen oren puntje van mijn neus
Hoofd schouders knie en teen
knie en teen




Matteo bracht dezelfde hond mee
maar hij zong in een andere taal nl. Hongaars.
We leerden verschillende lichaamsdelen in beide talen.




De handen van Shari waren beschilderd met henna.


Handomtrek tekenen : moeilijker dan eerst gedacht...







Kleurenspel : popjes aankleden.











We piepen even bij Heide in de klas.
Daar zijn 2 konijntjes op bezoek.





Augustijn bracht een klankenboekje mee.
Jules wil ook een huisdier...
We zochten de dieren op uit het liedje van Jules.








Tekst liedje :

Ik wil geen hond
ik wil geen poes
ik wil geen papagaai.
Al die lieve dieren
ik geef ze wel een aai.
Maar weet je wat ik het liefste wil ?
Het grote groene krokodil !


Lichaamspuzzels en dierenpuzzels.









Chantal puzzelt gezellig mee.


Een grote auto van Ayman.


Groot en klein...



'Een pet van papa's werk.'


Amalia bracht ook een klein Juleke mee.
We hebben er nu 2 in de klas.


 Rana en Adam zijn ook een tweeling.

Geschikte pet zoeken voor grote en kleine Jules.


Kleuropdracht : grote en kleine petten.





Alleen de kleine Julekes passen in dit huis...
Sorry, Jules ! Je bent te groot...


Hij mag wel in het grote poppenhuis meespelen.







Twee per twee...





Het regende dat het goot deze week !
Vlug schuilen onder de paraplu !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten